Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-04-15T19:30:00+02:00
Stosuje się go do prezentacji multimedialnych
2 5 2
2010-04-15T19:30:54+02:00
Ten program służy do tworzenia prezentacji. Prezentacje mogą być bardzo ciekawe i udoskonalone. Zależy to od nowości programu PowerPoint. Przydatny w szkole oraz w pracy gdy trzeba pokazać jakieś wykresy czy diagramy. ;)
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T19:32:37+02:00
Program Microsoft Office PowerPoint umożliwia szybkie tworzenie atrakcyjnych, dynamicznych prezentacji, integrując przy tym przepływ pracy o rozszerzonych zabezpieczeniach z możliwością łatwego udostępniania informacji. Tworzenie zaawansowanych, dynamicznych diagramów SmartArt.Z poziomu programu Office PowerPoint można tworzyć atrakcyjne i dynamiczne diagramy w zależności, od przepływu pracy oraz hierarchii.
2 5 2