Odpowiedzi

2010-04-16T19:52:19+02:00
Znaczenie płazów:
-dostarczają pokarmu ludziom i zwierzętom
-zjadają szkodniki upraw człowieka
-utrzymują równowagę w przyrodzie
-jaja żab są obiektami licznych eksperymentów embriologicznych
-obiekt badań naukowych

Proszę o naj pliss
56 3 56
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-16T20:07:09+02:00
Płazy, żywią się szczególnie owadami, stanowią jeden z ważniejszych czynników utrzymujących równowagę biologiczną w środowisku. Dostarczają pokarm ludziom i zwierzętom. Obiekt badań naukowych .Znaczenie płazów jest duże w różnego rodzaju badaniach medycznych i biologicznych.

Naj ;) ?
38 3 38