Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • GoSs
  • Rozwiązujący
2009-11-05T16:02:34+01:00
Moja odzienna modlitwa jest dla mnie pokarmem duszy - czym krew jest dla ciała, tym modlitwa jest dla duszy. Dzięki modlitwie moje serca staje się czyste i szlachetne.Aby żyć życiem godnym człowieka koniecznie trzeba wygospodarować codziennie przynajmniej 15 minut rano i wieczorem na osobiste spotkanie z Bogiem,Dzięki temu każdy z nas będzie bliżej P.Boga. Żyjemy w świecie nieustannej walki między życiem a śmiercią, prawdą a kłamstwem. Nie można zapominać, że istnieją demoniczne moce, które za wszelką cenę pragną nas zniewolić i pozbawić radości życia. Wiedzą, że tylko wtedy odniosą nad nami zwycięstwo, gdy uda im się odwieść nas od trudu codziennej modlitwy. Matka Teresy z Kalkuty często mówiła, że modlitwa powinna stać się najważniejszą czynnością dnia, a to dlatego, że otwiera nasze serca na Jezusa, który daje nam Siebie jako Miłość, jako Radość, Prawdę
1 4 1
2009-11-05T16:08:55+01:00
Codzienna modlitwa daje mi wiara,nadzieje na lepsze jutro.Dzięki temu staje sie silniejsza, przede wszystkim sie nie martwie,gdyż wiem że Pan Bóg może zdziałac cuda.Modlitwa daje mi też chęc do zycia,bez której żaden człowiek niemógłby funkcjonowac.
Przy modlitwie rozmawiam z Panem Bogiem co napewno sprawia mi to radosc i satysfakcje.Przyjmowanie komunii swiętej także czyni się z godnym postepowaniem.Szczególnie spowiedz święta oczyszcza nasze sumienie co pozwala nam miec czyste serce.To wszystko zawdzieczmy Panu Bogu.Trzeba również pamietac,albowiem modląc się trzeba zachowac powagę i przyjąc odpowiednią postawę.Myślę,że modlitwa to niesamowita rzecz,którą zawdzięczamy tylko i wyłącznie Panu Bogu
2009-11-05T20:27:01+01:00
Codzienna modlitwa daje mi większą wiarę w Boga .
Daję Mi Bardziej zapoznać się z bogiem . ponieważ modlitwa
właśnie pozwala nam porozmawiać z Bogiem .
Modlitwa Wymaga odrobiny skupienia i wyciszenia .
Codzienna modlitwa daje nam wiarę nadzieje o następnym dniu .
Dzięki temu staje sie silniejsza, przede wszystkim sie nie martwie,gdyż wiem że Pan Bóg może zdziałac cuda.Modlitwa daje mi też chęc do zycia,bez której żaden człowiek niemógłby funkcjonowac.