Odpowiedzi

2009-11-05T15:40:19+01:00
Cimoszewicz stawia warunek startu w wyborach

Nie będę startował w wyborach prezydenckich, chyba że zaistniałaby realna groźba bardzo złego wyniku tych wyborów dla Polski. Takim scenariuszem byłaby np. możliwość reelekcji Lecha Kaczyńskiego - mówił w Kontrwywiadzie RMF FM Włodzimierz Cimoszewicz.
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T15:41:04+01:00
Wydarzenia sportowe w skrócie, środa 4 listopada, godz.22.00
PAP2009-11-04, ostatnia aktualizacja 2009-11-04 22:10
Przekazujemy skrót wydarzeń sportowych:
Do końca grudnia znany będzie ostateczny kształt sztabu szkoleniowego piłkarskiej reprezentacji Polski - poinformował jej trener Franciszek Smuda. W listopadowych meczach towarzyskich z Rumunią i Kanadą pomagać mu będą Tomasz Wałdoch i Jacek Kazimierski.

x x x


REKLAMY GOOGLE
Co to znaczy udany seks?
Dowiedz się więcej. Zobacz filmy, poczytaj artykuły, zapytaj eksperta
www.ZlotySrodek.com
Nowe BMW X1
Twoja interpretacja Radości. Radość to nowe BMW X1
BMW.pl
Bydgoszcz Imprezy Sportowe
Szukasz opisu, adresu, telefonu? Sprawdź w bazie PKT.pl !
www.pkt.pl

Siatkarze PGE Skry Bełchatów po zwycięstwie nad irańskim zespołem Payakan 3:0 (25:22, 25:18, 25:17) zapewnili sobie awans do półfinału klubowych mistrzostwach świata w Dausze.

x x x

Polsko-austriacki debel Łukasz Kubot i Oliver Marach po porażce z Hiszpanami Marcelem Granollersem i Tommym Robredo 7:6 (8-6), 3:6 i 5-10 odpadł w pierwszej rundzie halowego turnieju ATP Tour w Walencji (z pulą nagród 2,019 mln euro).

x x x

Promocję piłkarskich mistrzostw Europy poprzez działania kulturalne zakłada porozumienie o współpracy podpisane w środę przez ministrów: kultury i dziedzictwa narodowego - Bogdana Zdrojewskiego oraz sportu i turystyki - Adama Giersza.

x x x

Marcin Gortat nie wykorzystał szansy, jaką dała mu słabsza postawa Dwighta Howarda - spędził na parkiecie 23 minuty, ale zdołał w tym czasie zdobyć tylko cztery punkty i zaliczyć siedem zbiórek. Później opuścił boisko za sześć fauli, a jego Orlando Magic przegrali we wtorkowym meczu ligi koszykówki NBA z Detroit Pistons 80:85.

1 5 1
2009-11-05T16:07:07+01:00
Laboratorium w Londynie potwierdziło 15 przypadków zachorowań na grypę A/H1N1 na Ukrainie - oświadczył w Kijowie wiceminister zdrowia Zinowij Mytnyk.
- Spośród 34 próbek przesłanych do Londynu A/H1N1 potwierdzono w 15 przypadkach - powiedział.

Dzień wcześniej zastępca głównego lekarza sanitarnego Ukrainy Ludmiła Mucharska mówiła o 17 chorych na A/H1N1 i czterech zmarłych osobach.

Wczoraj Mytnyk nie był w stanie odpowiedzieć na pytanie, ile osób zmarło dotychczas na Ukrainie na grypę A/H1N1, a ile na zwykłą grypę i jej powikłania. Powiedział jedynie, że śmierć 95 osób była spowodowana przez "zapalenie płuc o nieznanej genezie".