Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T19:39:37+02:00
Tracie korzystne - poślizg sanek na torze saneczkowym
Tarcie niekorzystne - w samochodzie, zwiększa to zużycie paliwa
Opór powietrza niekorzystny - jedziesz rowerem i wiatr ci wieje w twarz
Opór powietrza korzystny - spoilery w bolidach F1
5 3 5
2010-04-15T19:40:34+02:00
Korzystne:
Stoimy ponieważ tarcie uniemożliwia ślizganie.
Poprzez tarcie można się ogrzać.
niekorzystne:
problemy z przesuwaniem cięzkich przedmiotów,
zcieranie się nawierzchni
4 2 4