Odpowiedzi

2010-04-15T19:35:53+02:00
Rozumiem przez to, że jeśli Jan Paweł II odszedł do domu Ojca my nie wyrośniemy na porządnych ludzi.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T19:37:53+02:00
"Nie zrozumieliśmy tylko jednego co z nas dobrego ma wyrosnąć kiedy jego już nie ma "

Fragment mówi młody człowiek który uważał Jana Pawła II za swój autorytet, osobę z której chce brać przykład i po śmierci papieża nie wie jak dalej postępować bo do tej pory kierował się jego radami.
5 4 5