Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-15T19:39:01+02:00
1. 2-5= -2x+x
-3= -x /: -1
3=x
2. -x-x=96-69
-2x= 27 / : -2
x= 13,5
3. 1/2x-x=8-5
-1/2x = 3 /: -1/2
x= -6
3 4 3
2010-04-15T19:39:25+02:00
1) 2 - x = 5 - 2x
-x+2x=5-2
-x=3
x=-3

2) 69 - x = x + 96
-x-x=96-69
-2x=27
-x=13,5
x=-13,5

3) 1/2x + 5 = x + 8

-0,5x=8-5
-0,5x=3-x=6
x=-6
4 3 4
2010-04-15T19:41:45+02:00
2-5=-2x-+x
-3=-x

69-x=x+96
69-96=x+x
-27=2x
13.5=x


1/2x+5=x+8
0.5x-x=8-5
-0.5x=3
i wyjdzie jakieś 0.16666666666666667

6 2 6