Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-04-15T19:38:37+02:00

Program kompresujący -to taki który dokonuje kompresji danych, czyli zmniejsza ilość miejsca zajmowanego przez informacje. Programy kompresujące stosują zwykle algorytmy wykrywające błędy w archiwach, najczęściej CRC. Popularnym programem do kompresowania jest WinRAR. Programy kompresujące nazywane są także potocznie pakerami lub archiwizerami.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T19:38:38+02:00
Jest to program zmniejszający rozmiar pliku.
1 5 1
2010-04-15T19:39:03+02:00
Program kompresujący - jest to program który obsługuje wszystkie najważniejsze formaty kompresujące
1 1 1