Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2011-07-11T22:58:58+02:00

Specjalizacja produkcji-ograniczenie zakresu produkcji w jednym zakładzie.Prowadzi do wytwarzania wyrobów.

Rolnictwo wysokotowarowe- system produkcji rolniczej,który osiągany jest ze srodków finansowych.

 

Za wszelkie błędy przepraszam ;)

14 3 14
  • Użytkownik Zadane
2011-07-11T23:13:07+02:00

rolnictwo wysokotowarowe jest system produkcji rolnej ukierunkoeany na maksymalny zysk przy duzym nakładzie pracy i kosztach. Charakteryzuje sie przede wsystkim wysoką mechanizacją i specjalizacja

system produkcji jest ukierunkowanie jednego zakładu lub grupy zakładów  w kierunku produkcji jednego  lub grupy wyrobów. 

8 3 8