Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-04-15T19:41:13+02:00
18,7 l:340=0,055

0,055*540=29,70 l
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T19:41:14+02:00
Na przejechanie 340 km samochód zużył 18,7 l benzyny. ten sam samochód, jadąc w takich samych warunkach, na przejechanie 540 km zużyje?

340 km---18,7 l
540 km---x
x=540km*18,7 l/340km
x=29,7 l
2 5 2
2010-04-15T19:41:54+02:00
340km - 18,7l
540km - xl

340x = 540*18,7
340x=10098
x=29,7l
1 5 1