Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-15T19:45:36+02:00
Moim zdaniem Jana Pawła II wielbi bardzo dużo osób.Ludzie są różnego pochodzenia i wyznają wiele religii.Młodzież krajów niewierzących w Boga również go szanuje .Staje się On wzorem do naśladowania, ponieważ był i nadal dla wielu jest człowiekiem bardzo mądrym.Papież znał wiele języków. Na prawie każde pytanie potrafił odpowiedzieć.Był bardzo wyrozumiały. Wysłuchiwał innych oraz starał się ich zrozumieć, pocieszyć, pomóc im . Miał także poczucie humoru. Bo jan pawel II kochał młodych ludzi i rozumiał ich i ich problemy, zawsze był na nich otwarty i nie kazał im wierzyć na siłę - chciał po prostu by byli dobrymi ludźmi
2 3 2
2010-04-15T19:46:49+02:00
Moin zdaniem dzieje się tak ponieważ papież polak umiał z ludźmi młodymi nawiązać bardzo dobry, bliski kontakt. Młodzież go uwielbiała, kochała i szanowała.