Odpowiedzi

2010-04-15T19:42:01+02:00
Najpierw dać jej do powąchania ,później do potrzymania i uświdomić jej że to on napewno.
2010-04-15T19:42:07+02:00
Najpierw niech rozpozna go dotykiem a potem zapachem
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T19:42:41+02:00
Opisz go jej: Kwiat ten napawa pozytywną energią. Jest jakby odzwierciedleniem szczęścia. Sprawia, że ludzie się uśmiechają. A jego gorący kolor przyciąga jak magnes.