Odpowiedzi

2010-04-15T19:48:06+02:00
Ponieważ rówienież jest oczyszczeniem grzechów
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T19:49:41+02:00
Sakrament pojednania przyrównuje się często do sakramentu chrztu, ponieważ podczas chrztu stajemy się dziećmi Bożymi.Chrzest uwalnia nas od grzechu pierworodnego i tym samym zostajemy włączeni do wspólnoty Kościoła. Sakrament pojednania czyli pokuty uwalnia nas od grzechów jakie popełniamy ze zwykłej ludzkiej ułomności.Grzechy wyznajemy podczas spowiedzi i w ten sposób na nowo stajemy się ludźmi czystymi wobec Boga.
4 5 4
2010-04-15T20:16:10+02:00
Podczas Chrztu świętego,zostajemy dziećmi Bożymi,chrzest uwalnia nas od ciężkiego grzechu pierworodnego.Sakrament pojednania uwalnia nas od popełnionych grzechów.Z grzechów jesteśmy oczyszczeni podczas spowiedzi świętej.Nasze serca stają się czyste i możemy przyjąć wtedy Jezusa do swojego serca.Dlatego możemy porównać te dwa sakramenty ,gdyż podczas tych sakramentów odpuszczane są nam grzechy.
4 4 4