Odpowiedzi

2010-04-17T16:52:21+02:00
Na Antarktydzie występują klimaty podbiegunowe z cechami morskimi. W najcieplejszym miesiącu temperatura wynosi ledwo ponad 0°C. Występuje tam wyjątkowo niska temperatura, znikoma wilgotność powietrza i bardzo skąpe opady. Częste są zamiecie śnieżne, opady w postaci śniegu, deszcz zdarza się niezwykle rzadko.
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-17T17:49:57+02:00
Jest tam:
- utrzymuje sie tam staly wyz baaryczny wywolany zimnym ciezkim poweitrzem
- opady wynosza okolo 35 mm rocznie
- zimno (temperatura do 40 stopni celsjusza)
- temperatury sa zazwyczj ujemne
- dzien i noc polanrna
- wieje zimny wiatr
- praktycznie nie ma roslinnosci
- zwierzeta sa pokryte gruba warstwa pierze lub siersci
- ubustwo gatunkowe
1 5 1