Zadanie8
odpowiedz na pytania
1. Za pomocą jakich klawiszy można się przemieszczać na koniec wiersza i na początek wiersza?
2. W jaki sposób (jakimi literami) oznaczony jest styl czcionki: pogrubiony, kursywa, podkreślony?
3. Jakie możliwości formatowania tekstu można uzyskac w oknie dialogowym Format/Czcionka?

3

Odpowiedzi

2010-04-15T19:57:57+02:00
1) na koniec wiersza można się przemieszczać za pomocą klawisza "End"
a na początek "Home"
2)pogrubiony jest zaznaczony za pomocą literu "B", kursywa "I", a podkreślony "U"
3) MOżna zmienić styl czcionki, czcionkę, rozmiar, kolor, można także wybrać styl podkreślenia, jakieś efekty czcionki...
2010-04-15T19:58:19+02:00
1.
0 - przesuwa kursor na początek wiersza
$ - przesuwa kursor na koniec wiersza

2.
ctrl B -pogrubienie .
ctrl I - kursywa
ctrl U - podkreślenie

3.
Przekreślenia, indeksy, cienie, kontury, wypuklenie, wgłębienie, kapitaliki, wersaliki, ukrycie.

:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T20:11:47+02:00
1. Home - początek wiersza
End - koniec wiersza

2. pogrubione: b
kursywa: i
podkreślenie: u

3. Czcionka, styl, rozmiar, kolor, styl podkreslenia, kolor podkreslenia, efekty, odstepy miedzy znakami, efekty tekstowe