Odpowiedzi

2009-11-05T15:54:18+01:00
Ostatnio korzystałam z programu o nazwie ,,Microsoft Excel" pomógł mi on w obliczaniu działań matematycznych.:)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T15:56:08+01:00
Ostatnio korzystałam z programu Microsoft Office Word. Pomógł on mi w wykonaniu wypracowania na język polski. Dzięki niemu nie musiałam martwić się o interpunkcję a także ortografie. Myślę, że ten program jest bardzo przydatny nie tylko do pisania wypracowań, ale też po to by np. zrobić tabele z listą uczniów itp.

Myśle że pomogłam, a jak nie zgłaszać to postaram sie poprawić:P