Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Igo
  • Rozwiązujący
2009-11-05T15:57:05+01:00
2000zł - 100%
xzł = 4%
x = 2000*4/100
x = 80

Odsetki wynoszą 80zł.

80zł - 100%
xzł - 20%
x = 80*20/100
x = 16

80zł - 16zł = 64zł

Odsetki po odliczeniu podatku wynoszą 64zł
5 4 5
2009-11-05T16:03:27+01:00
1.Obliczam odsetki
2000*4%=80(zł)
2.Obliczam podatek od odsetek
80*20%=16(zł)
3.Obliczam jaką kwotę będzie miał właściciel
2000+16=2016(zł )

Ta '' *'' to razy
A i myślę że pomogłam = ]]
2 5 2