Odpowiedzi

2009-11-05T15:59:32+01:00
P = a² √3
----------- kreska ułamkowa
4

P= 12² √3
-----------
4

P= 144 √3
-----------
4

P= 144*1,73
-------------
4

P= 249,12
-----------
4

P= 62,28 m
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T16:00:38+01:00
Wzór na pole trójkąta równobocznego: (√3≈1,7)
P= ¼×a²√3
a=12m

P=¼×12²√3= ¼×144√3= 36√3m≈61,2m

2009-11-05T16:02:06+01:00
H≈ 0.866x12
h≈10.392
1/2*12*10.392≈5.196*12≈62.352m²