Odpowiedzi

2009-11-05T15:56:21+01:00
Polecam plakat "płytka wyobraźnia to kalectwo"... takie plakaty znajdują sięna basenach...
jeżeli potrzebujesz więcej informacji to pisz ;]
pozdrawiam ^^
▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼Sorry, I've dropped my bag of Illuminati ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ► ▼ ◄ ◄ ▲▲ ► ▼ ◄▼ ◄ ◄ ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ►
2009-11-05T15:57:14+01:00
Może narysuj jakies zawody np: koszykówka dla niepełnosprawnych itp. i napiisz jak wrecza puchar jakiś sławny aktor lub aktorka.

Tylko to mi przychodzi do głowy;[ jak bys cos chciała jeszcze to napisz na profilQ ;]
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ ༼ ºل͟º ༽ ୧༼ ͡◉ل͜ ͡◉༽୨ (ง ͠° ل͜ °)ง ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ ༼ ºل͟º ༽ ୧༼ ͡◉ل͜ ͡◉༽୨ (ง ͠° ل͜ °)ง ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ ༼ ºل͟º ༽ ୧༼ ͡◉ل͜ ͡◉༽୨ (ง ͠° ل͜ °)ง Sorry, I dropped my bag of Dongers. ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ ༼ ºل͟º ༽ ୧༼ ͡◉ل͜ ͡◉༽୨ (ง ͠° ل͜ °)ง ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ ༼ ºل͟º ༽ ୧༼ ͡◉ل͜ ͡◉༽୨ (ง ͠° ل͜ °)ง ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ ༼ ºل͟º ༽ ୧༼ ͡◉ل͜ ͡◉༽୨ (ง ͠° ل͜ °)ง
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T16:01:09+01:00
1. stoi człowiek na skale i ma skakac do wody (w miejscu nieprzeznaczonym do tego) patrzy w dół, a w wodzie odbija się on na wózku;
2. siedzi dziecko na wózku np. nie koloruj go tylko czarno biały niech będzie, wokół niego biegają dzieci kolorowe, u nich wszytsko jest fajnie, nie zwracają uwagi na niepełnosprawnego, a pod spodem hasło "Nie bądź obojętny."
╚═( ͡° ͜ʖ ͡°)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
…╚═(███)═╝
…╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
…╚═(███)═╝
…╚═(███)═╝
…..╚(███)╝
……╚(██)╝
………(█)
……….*