Odpowiedzi

2009-11-05T16:00:49+01:00
Należy z podanego wzoru wyprowadzić y, a więc:
-2x-y+7=0
y=-2x+7

hmmm... tak naprawdę ciężko określić, ponieważ prosta przecinająca oś x tworzy dwa kąty. Jeden rozwarty, a drugi ostry, więc tak naprawdę nie wiem o który kąt chodzi w zadaniu, no ale tak na chłopski rozum to dałabym rozwarty.
2009-11-05T16:07:49+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T16:39:19+01:00