Odpowiedzi

2009-11-05T15:59:49+01:00
Polityka apartheidu -czyli polityka segregacji rasowej .
Ogranicza ona prawa czarnoskórnej ludosci w sprawach takich jak:
np:
Opieka zdrowotna, edukacja, prawa wyborcze
15 4 15
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T16:53:35+01:00
Prowadzona do 1991 roku, polityka apartheidu polegała na segregacji rasowej. Oznacza to, że obywatele rasy czarnej mieli ograniczony dostęp do wielu dziedzin życia np. edukacji czy opieki zdrowotnej. Jednym ze skutków prowadzenia tej polityki jest obecnie duży odsetek analfabetów wśród mieszkańców RPA.
22 4 22