Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T16:01:00+01:00
Celina -70 autografów
70-100%
ania- o 40% mniej
ania - 100%-40%= 60%
70-100%
x = 60%

70 * 60% / 100% - 42
Ania zebrała 42 autografy

ania o 40% wicej niz basia - 100% + 40% = 140%
140% = 42
100% = X

x= 42*100%/ 140% = 30
basia zebrala 30 autografow
2 5 2
2009-11-05T16:08:26+01:00
Analiza:
celina -70 autografow
ania- ma o 40% wiecej niz basia ale o 40 % mniej niz celina

70 - 100%
x- 60%
70razy 60% = 100%x
4200%=100%x /: 100%
x= 42 tyle ma ania

42-100%
x-60%
42 razy 60%=100%x
2520%= 100%x/:100%
xw zaokrągleniu 25 tyle ma basia

nie jestem pewna wyniku basi
1 1 1