Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T16:04:35+01:00
1.
32%---8
100%--x
100%*8/32%=25

2.
140%---53,2
100%---x
100%*53,2/140=38

3.
12%---3
100%--x

100%*3/12%=25

4.
250%---550
100%---x

100%*550/250%=220

5.
24%---150
100%---x

100%*150/24%= 625

6.
15%---800
100%--x

100%*800/15%=5333,(3)
2009-11-05T16:16:58+01:00
32% - 8
100% x
x=25

140% - 53,2
100% -x
x=38

12%- 3
100% -x
x=25

250% - 550
100% x
x=220

24% 150
100% -x
x=625

15% 800
100% x
x=5333