Odpowiedzi

2009-11-05T16:02:45+01:00
58‰ - 5,8 %
96‰ - 9,6 %
42‰ - 4,2 %
6‰ - 0,6 %
1‰ - 0,1 %
9‰ - 0,9 %
10‰ - 1 %
200‰ - 20 %
0,1‰ - 0,01 %
0,4‰ - 0,04 %
0,9‰ - 0,09 %
6,5‰ - 0,65 %
3,5‰ - 0,35 %
6,2‰ - 0,62 %
13,5‰ - 1,35 %
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T16:03:22+01:00
58‰ = 5,8%
96‰= 9,6%
42‰ = 4,2 %
6‰ = 0,6 %
1‰ = 0,1 %
9‰ = 0,9 %
10‰ = 1 %
200‰ = 20 %
0,1‰ = 0,01 %
0,4‰ = 0,04 %
0,9‰ = 0,09 %
6,5‰ = 0,65 %
3,5‰ = 0,35 %
6,2‰ = 6,2 %
13,5‰ = 1,35 %
2009-11-05T16:07:21+01:00
58‰---0.058
96‰---0.096
42‰===0.42
6‰---0.006
1‰===0.001
9‰===0,009
10‰===0,010 zero ie koniecznie
200‰===0,200
0,1‰===0,00001
0,4‰===0,00004
0,9‰===0,00009
6,5‰===0,0065
3,5‰===0,0035
6,2‰===0,0062
13,5‰ ===0,0135