Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T16:07:07+01:00


80kg-100%
x-12,5%

x=80kg*12,5%/100% = 10 kg

90kg-100%
x-10%

x=90kg*10%/100% = 9 kg


90-9=81 kg

Odp. Pan Karol waży teraz 81 kg.
2009-11-05T16:07:22+01:00
112,5% × 80 = 90 kg (waga po przytyciu)
90% × 90 = 81 kg (waga teraz)
  • Igo
  • Rozwiązujący
2009-11-05T16:07:48+01:00
80kg - 100%
xkg - 12,5%
x = 80*12,5/100
x = 10

80kg + 10kg = 90kg

90kg - 100%
xkg - 10%
x = 90*10/100
x = 9

90kg - 9kg = 81kg
Odp: Teraz waży 81kg.