Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T16:15:42+01:00
Najmniejsza strukturalna i funkcjonalna jednostka organizmów żywych zdolna do przeprowadzania wszystkich podstawowych procesów życiowych (takich jak przemiana materii, wzrost i rozmnażanie). Jest podstawową jednostką morfologiczno- czynnosciową ustroju.
1 5 1
2009-11-05T16:15:52+01:00
Komórka - najmniejsza strukturalna i funkcjonalna jednostka organizmów żywych zdolna do przeprowadzania wszystkich podstawowych procesów życiowych (takich jak przemiana materii, wzrost i rozmnażanie). Jest podstawową jednostką morfologiczno- czynnosciową ustroju. :)
2009-11-05T16:16:06+01:00
Komórka - najmniejsza strukturalna i funkcjonalna jednostka organizmów żywych zdolna do przeprowadzania wszystkich podstawowych procesów życiowych (takich jak przemiana materii, wzrost i rozmnażanie). Jest podstawową jednostką morfologiczno- czynnosciową ustroju.
1 5 1