Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-05T16:20:39+01:00
Drogi Panie Dyrektorze

Uczniowie z klasy IIIa nie chcą mieć w klasie ucznia Jasia Kowalskiego, ponieważ przeszkadza na lekcjach, nie uczy się i obniża frekwencję klasy. W stosunku do uczennic zachowuje się źle. I bardzo prosimy o przeniesienie go do innej klasy.


Wychowawczyni IIIa
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T16:20:56+01:00
Podanie do derektora szkoły gimnazjum im. ......................... w ..............

Bardzo prosze o przeniesienie mojego syna/ córki .........imie i nazwisko........
do klasy 1a. Poniewarz jest tam jego najlepszy przyjaciel i bliski sąsiad.
Bardzo prosze o rozpatrzenie mijej proźby.


Z poważaniem.
............................... .

Do derektora teatru w .................... .

Uczniowie gimnazjum im. ...................... w .................... .
Bardzo proszą o wyporzyczenie strojów na przedstawienie pod tytułem:................. .
Stroje będą oddane w wyznaczony dzien i nie zniszczone.
Z poważaniem.
Derektor Gimnazjum.