Odpowiedzi

2009-11-07T00:50:21+01:00
3,5+(⅓)³ * (⅔ * 5-( 11/23⁰)) -2 * (⅗)⁻¹ = 7/2+1/27*(10/3-1)-2*5/3 = 7/2+1/27*7/3-10/3 = 7/2+7/81-10/3 = 567/162+14/162-540/162 = 41/162
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T03:22:20+01:00
3,5+ (1/3)³ * (2/3 *5-(11/23⁰))-2*(3/5)⁻¹ =
3½+1/27*(10/3 -1) - 10/3 = 7/2 +10/81-1/27-10/3= 7/2 + (10-3-270)/81 = 7/2 - 263/81 = 567/162 -526/162 = 41/162 ≈ 0,2531


Pozdrawiam! :)