Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T16:19:07+01:00
P= 2,89π cm 2
P= πr2
r= pierwiastek z p/π
r= pierwiastek z 2,89π/π
r= pierwiastek z 2,89
r=1,7cm

Mam nadzieję że tak ma to być.
Pozdro:)
2009-11-05T16:21:08+01:00
Pole=pir kwadrat
r do kwadratu=2,89
r=pierwiastek drugiego stopnia z 2,89
r=1,7cm

obwód=2pir
2xpix1,7=3,4picm
2009-11-05T16:24:37+01:00
Jak obliczyć obwód koła mając tylko jego pole powierzchni?
BArdzo łatwo.
Obwód = 2*Pierwiastek(Pole*Pi).

czyli:

2*pierwiastek z 2,89*π
2*1,7π
czyli
3,4π
1 5 1