Odpowiedzi

2009-11-05T16:21:34+01:00
Zaproszenie!!

Serdecznie zapraszam wszystkich uczniów szkoły na przedstawienie z okazji dnia 11 listopada, które odbędzie się 11.11.2009 w hali o godzinie 15.00.

Krzychu
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T16:22:43+01:00
Mam zaszczyt zaprosić Szanowną Panią Katarzynę Nowak na uroczystość obchodów Moich urodzin. Odbędą się one dnia 15 listopada o godzinie 16.00 w aktualnym miejscu Mego zamieszkania. Proszę o zabranie dobrego humoru i pięknych życzeń. Mile widziane uśmiechy na twarzy i pomysły na dobrą zabawę. Dla bezpieczeństwa ogółu nie przynosić bomb, ani innych wybuchowych przedmiotów.

Pozdrawiam :)
Mam nadzieję, że się spodoba :)
2009-11-05T16:26:06+01:00
ZAPROSZENIE
Mam zaszczyt zaprosić Panią Elżbietę Kok na pokaz roślin doniczkowych wychodowanych w pracowni biologicznej.
Przyjęcie odbędzie w dniu 18 listopada 2009r. o godz.16.00
w sali gimnastycznej.
Monika Mierzwa