Odpowiedzi

2009-11-05T16:23:50+01:00
Średnowiecze to jedna z epok historycznych. Trwała od 476r.-upadek cesartwa rzymskiego do 1492r.-odkrycia Ameryki.
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T16:27:54+01:00
Średniowiecze - epoka w historii i kulturze europejskiej.
Najczęściej przyjmuje się, że jest to okres historyczny, który rozpoczyna upadek Wielkiego Cesarstwa Zachodniorzymskiego i trwa aż do początku renesansu

Brawo dla przemo, za doskonaly przyklad plagiatu z wikipedii ;)
1 3 1