W tajemniczych okolicznościach zniknęły 44g czekolady, co stanowi 40% tabliczki. Ile ważyła ta tabliczka?

Z niezrozumiałych powodów 23 uczniów myśli wyłącznie o wakacjach. Stanowią oni 80% klasy. Ilu uczniów liczy ta klasa?

W czerwcu z niejasnych przyczyn rachunek telefoniczny pani Kasi wyniósł aż 550 zł, co stanowiło 250% rachunku z maja. Ile złotych zapłaciła pani Kasia w maju?

3

Odpowiedzi

2009-11-05T16:26:33+01:00
44/40*100=110g

23/80*100=29

550/250*100=220zł
32 4 32
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T16:27:24+01:00
Procenty od razu zamieniam na liczby.

1.
44g / 0,4 = 110g
Odp: Czekolada ważyła 110g.

2.
23/0,8= 28,75 osoby ?
Coś tutaj musiałeś źle podać, albo klasa będzie liczyła 29 osób

3.
550zł / 2,5 = 220zł
Pani Kasia zapłaciła w maju 220 zł.
74 3 74
Pomiliła się bo tam jest 24 uczniów. A reszta wyszla dobrze
2009-11-05T17:56:22+01:00
Zadanie 1
44/40*100=110g
zadanie 2
23/80*100=29
zadanie 3
550/250*100=220zł
27 4 27