Odpowiedzi

2009-11-05T16:28:51+01:00
Dobry kolega powinien być:
dobry
pomocny
koleżeński
uczynny
zabawny
umiejący dotrzymać sekretu
15 2 15
2009-11-05T16:28:42+01:00
Byc lojalnym
zawsze starac się mowic prawde nawet jesli moze sie nei spodobac osobie
byc prawdomownym
pomagac w trudnych sytaucjacj
zawsze wysluchiwac przyjaciela
12 2 12
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T16:30:51+01:00
1. Bądź bardzo lojalny wobec przyjaciela.
2. Zawsze pomagaj w trudnej sytuacji.
3. Akceptuj wady swojego przyjaciela.
4. Słuchaj swojego przyjaciela, pod żadnym pozorem go nie olewaj.
5. Bądźcie ze sobą zżyci jak bracia bądź siostry.
6. Pamiętaj prawdziwych przyjaciół poznajemy w biedzie.
24 3 24