Allel A decyduje o wysokim wzroście grochu jest dominujący,natomiast allel a warunkujący niski wzrost grochu jest recesywny.Skrzyżowano heterozygotę i homozygotę dominującą.Wykonaj krzyżówkę genetyczną.Zapisz genotypy i fenotypy organizmów potomnnych.Określ prawdopodobieństwo wystąpienia w pokoleniu F1 osobników potomnnych o wysoim wzroście


Z góry dziexD

2

Odpowiedzi

2009-11-05T16:36:16+01:00
Aa x AA
A a A A

AA AA aA aA

wszedzie bedzie wysoki groch.

chyba tak ale poczekaj jeszcze na inna odp:)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T17:08:51+01:00
P kobieta mężczyzna
Aa AA
gamety A a A A
F1
AA,AA,Aa,Aa
Fenotyp 4:0
Genotyp 2:2