Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T16:31:49+01:00
Macierzyństwo podstawowym powołaniem kobiety
Najbardziej wyróżniającą cechą kobiety jest to, że może być matką. Macierzyństwo jest najpełniejszą realizacją kobiecości. Nie chodzi tu tylko o macierzyństwo fizyczne. Nie mniej ważne jest macierzyństwo duchowe, które oznacza podtrzymywanie życia w innych ludziach poprzez karmienie ich kobiecą obecnością, miłością i codzienną troską. W tym sensie każda kobieta jest powołana do macierzyństwa. W tym sensie każda siostra zakonna realizuje swoje powołanie do macierzyństwa, gdyż karmi innych ludzi Bożą miłością i prawdą. Nie przypadkowo najbardziej znaną w naszych czasach kobietą, którą nazywano matką, była siostra zakonna - Matka Teresa z Kalkuty
6 4 6
2009-11-05T16:35:51+01:00
To znaczy że gdy kobieta ma dziecko to jest z tego powodu zadowolona,może wiele się w tym czasie nauczyć oraz nauczyć swoje dziecko tego;d
1 3 1
2009-11-05T16:38:42+01:00
Macierzyństwo jest najpełniejszą realizacją kobiety , ponieważ to ona została do tej roli powołana przez Boga i realizuje w sobie instynkt macierzyńki .