Odpowiedzi

2009-11-05T16:38:57+01:00
Wędrówka może być nauką, ponieważ podczas wędrówki możemy poznawać wiele nowych ludzi, zwyczajów i tradycji. Podczas wędrówki musimy też uczyć się na własnych błędach. Możemy też zobaczyć wiele nieznanych nam jak dotąd zwierząt i roślin. ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T16:43:51+01:00
Moim zdaniem wędrówka może być nauka. MOże ona nas nauczyć jak radzić sobie w trudnych sytuacjach. Nasze życie również jest jedną z najdłuższych naszych wędrówek .... Człowiek który nie boi się wędrować staje się silniejszy i odważniejszy. Zaczyna doceniać to co ma. Zaczyna rozumieć swoje błędy, ponieważ podczas wędrówki człowiek ma pełno czasu na rozmyślania. Uczymy się poprzez wędrówkę życia wzgodzie z naturą i miłości do świata.Człowiek wędrując nie popełnia już tych samych błędów..
Uważam że każdy powinien wyruszyć na jedną wędrówkę chociażby ze wsi do wsi, zawsze będzie to jakaś wędrówka z której można coś wynieść.