Odpowiedzi

2009-11-05T16:37:04+01:00
Piotr,Paweł,łukasz,Mateusz,Marek,Jan,Jakub,Piotr,
dalej niestety nie wiem.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • kreo
  • Początkujący
2009-11-05T16:37:43+01:00
* Szymon
* Andrzej
* Jakub
* Jan
* Filip
* Bartłomiej
* Tomasz
* Mateusz
* Jakub,
* Szymon Kananejczyk
* Juda
* Judasz
pdf, txt, jpg,
5 2 5
2009-11-05T16:38:49+01:00
1. Łukasz, Mateusz, Judasz, Tomasz, Jan, Piotr, Paweł, Szymon, Andrzej, Jakub, Bartłomiej, Andrzej, Juda.
2.
1 5 1