Podr.56 zad.7
W polsce jest okolo 12 000 szkol podstawowych, w których uczy sie okolo
2450 000 uczniów. Ilu uczniów jest przecietnie w jednej szkole podstawowej?
Czy twoja szkola ma wiecej, czy mniej uczniów niz przecietna szkola podstawowa?

3

Odpowiedzi

2009-11-05T16:40:00+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T16:40:26+01:00
2450000/12000= 2450/12=204
Odpowiedź: Szkoła podstawowa ma przeciętnie 204 uczniów.
moim zdaniem tak to powinno być zrobione ale nie wiem;p
a nie wiem ilu twoja szkoła ma uczniów więc nie napiszę;d
2009-11-05T16:43:25+01:00
12000-liczba szkół
2450000- liczba uczniów

2450000\12000=204.17 ≈ 204

odp.przeciętnie w szkole podstawowej jest 204 uczniów.

a później określ czy jest więcej czy mniej uczniów niż w Twojej szkole