Podaj przykłady działań podejmowanych przez samorząd gminy w Twoim środowisku lokalnym w zakresie następujących zadań:
a. ochrona środowiska,
b. dostarczanie wody i energii cieplnej,
c. działalność na rzecz oświaty i kultury,
d. ochrona porządku publicznego

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-04-27T17:26:33+02:00
Odpowiedź na twoje pytanie zależy od twojego miejsca zamieszkania. Jednak ja miałam to zrobione tak:

a)
-budowa oczyszczalni ściekow
-umowa na wywożenie śmieci
-budowa wysypiska śmieci
-segragacja śmieci
b)
-dostarczanie wody pitnej dla wsi
- wodociągi w miastach i budynkach prywatnych
c)utrzymywanie szkół
-budowa sal gimnastyczntch
-wspieranie działalności kina i biblioteki miejskiej
d)
-straż miejska
-komisariat policji
-
2 5 2
2009-04-27T17:31:32+02:00
A. różne akcje zbierania śmieci , założenie kamer w lesie aby nie wyrzucać śmieci
b. budowa wodociągów, oczyszczanie ścieków
c.kupno nowego wyposażenia w szkole, darmowe lekcje dodatkowe, budowa ośrodka kulturalnego czyli np. teatr, kino
d.budowa dróg, parków
1 5 1