Odpowiedzi

2009-11-05T16:41:48+01:00
Ostro zakończone szczyty
Przełęcze
Granie
Stożki piargowe
Żleby
Turnie
Regle

może coś pomoże.
5 2 5
2009-11-05T16:44:01+01:00
-Ostre szczyty
-Przełęcze
-Turnie
-Granie
-Stożki piargowe
-żleby
-Stawy
-Strumienie
-Potoki
-Wodospady
-Regle
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T17:01:59+01:00
Ostre szczyty
-Przełęcze
-Turnie
-Granie
-Stożki piargowe
-żleby
-Stawy
-Strumienie
-Potoki
-Wodospady
-Regle