Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T16:42:02+01:00
A. 1cm-3km-3000m
B.1cm-150m-0,15km
C. 1cm-100m-O.1km
D.1cm-270m-O.27km
2009-11-05T16:43:11+01:00
A)1cm na mapie=300 000cm w teranie=3000m=3km
b)1cm=15 000cm=150m=0,15km
c)1cm=10 000cm=100m=0,1km
d)1cm=27 000cm=270m=0,27km
2009-11-05T16:45:39+01:00
A)
mapa skala teren
1cm 1:300 000 1cm * 300 000 =
300 000 cm = 3000m
= 3 km



b) 1:15 000 mapa skala teren
1cm 1 : 15 000 1 * 15 000 = 15 000 cm
= 150 m = 0,15 km



c) 1:10 000 mapa skala teren
1cm 1: 10 00 1* 10 000 = 10 000 cm
= 100 m = 0, 1 km

d) 1: 27 000 mapa skala teren
1cm 1: 27 000 1* 27000 = 27000cm =
270 m = 0,27 km