Odpowiedzi

2009-11-05T17:01:56+01:00
2Cu₂O + C -> 4Cu + CO₂
2CrO₃ + 3C -> 2Cr + 3CO₂
2P₂O₅ + 5C -> 4P + 5CO₂
4NH₃ + 3O₂ -> 2N₂ + 6H₂O
4NH₃ + 4O₂ -> 2NO + 6H₂O
4NH₃ + 7O₂ -> 4NO₂ + 6H₂O
Fe₂O₃ + 3H₂ -> 2Fe + 3H₂O
2FeO + C -> 2Fe + CO₂
Pb₃O₄ + 4H₂ -> 3Pb + 4H₂O
2N₂O -> 2N₂ + O₂
2NO -> N₂ + O₂
2N₂O₃ -> 2NO₂ + 2NO
2N₂O₅ -> 4NO₂ + O₂
2Cl₂O -> 2Cl₂ + O₂
2ClO₂ -> Cl₂ + 2O₂
2I₂O₅ -> 2I₂ + 5O₂
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T17:16:39+01:00
Odp w załączniku:) Mam nadzieję że jest czytelnie:)):P
Tam gdzie jest troszkę pokreślone to jest:
4 NH₃ + 5 O₂→ 4 NO+ 6 H₂O
1 5 1