Odpowiedzi

2009-11-05T16:42:54+01:00
35420:4025=8
ok 12 komp przypada na 100
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T16:46:01+01:00
Jeden komputer przypada na 9 osób bo 35420/4025 = 8,8 ale gdy weźmiemy zaokrąglimy do całości to będzie to 9;p
sto komputerów przypada na 354 osoby bo35420/100 = 354,2 ;d

moim zdaniem tak to powinno być ni wiem czy dobrze to jest ale raczej tak;d
2009-11-05T16:52:53+01:00
35420-liczba mieszkańców
4025-ilość komputerów

35420:4025=8.8≈9


35420---->4025
100------->x

35420*x=100*4025
35420x=402500\35420
x=11,36≈11
odp.Przeciętnie na jeden komputer przypada 9 mieszkańców.
Na 100 mieszkańców przypada 11 komputerów.