Odpowiedzi

2009-11-05T16:51:19+01:00
B)jak sie śmiać

1.zrób usta w charakterystyczny sposób
(można się śmiać bardzo głośno lub cicho)
2.pamiętaj by niemieć nic w ustach
3.nie rechotaj jak świnia

c)
1.nie przezywaj nikogo
2.nie bij się
3.nie rób zadymy pod biedronką
4.nie pal

d)
1.dobrze się ubierz
2.uczesz się dobrze
3.umyj głowe

a)
nie mam zielonego pojęcia
129 4 129
2009-11-05T16:53:19+01:00
A)
-podejsc do dziecka
-rozśmieszyc go czym co lubi lub dac mu zabawke
b)
-otworzyc buzie
-wydac dzwiek ze srodka
c)
-zawsze sie usmiechac
-byc zyczliwym
- nie smucic sie
-nie zaczepiac nikogo
d)
-ładnie wygladac
-ładnie pachniec
-pomagac innym
-byc miłym
56 4 56
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T16:58:36+01:00
Jeśli dziecko płacze trzeba
- Iść do kuchni
- weź cukierki
- daj dziecku
-a przyokazji sprawdx czy nie narobiło w pieluche


jak się śmiać
Jeśli masz trudnści ze śmianiem się
- idź do kina na jaką komedie
- połaskocz się po stopach
- obejrzyj kabaret (tylko nie zadużo !!!)


jak unikać kłopotów
- Jak masz kłopoty udawaj blondynkę że nie kapujesz o co chodzi
- nie śmiej się
- jak cię o coś oskarżają powiedz że mają ci pokazać dowód
- jak ci go pokażą zniszcz go xD


Jak zrobić dobre wrażenie
- nie puszczaj bąków
- nie bekaj
- nie jedz z otwartymi ustami
- bądź otwarty/otwarta
- duuużo się śmiej jak ktoś opowiada żart ( nawet jeśli nie kapujesz)
- Bądź orginalny np.
Przynieś naleśniki do szkoły ...
- Bądź kulturlny
60 4 60