Odpowiedzi

2009-11-05T16:46:41+01:00
Znajdz liczbę:
0,5% z 4=5/1000*4=20/1000=2/100
110% z 52=110/100*52=5720/100=572/10=57,2
0,1% z 250=1/1000*250=250/1000=1/4
2,5% z 32=25/1000*32=800/1000=8/10
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T16:47:04+01:00
100%=4
10%=0,4
1%=0,04
0,5%=0,02

100%=52
10%=5,2
52+5,2=57,2
110%=57,2

100%=250
10%=25
1%=2,5
0,1%=0,25

100%=32
50%=16
5%=1,6
2,5%=0,8

  • Użytkownik Zadane
2009-11-05T16:47:31+01:00
0,5%*4=0,02
110% * 52=57,2
0,1% * 250=0,25
2,5% * 32 =0,8