Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T17:05:00+01:00
1. 11 listopada? (święto niepodległości)
2. ostatnia liczba roku w którym polska odzyskała niepodleglosc (8)
3.
4. W .... obchodzimy Swięto niepodległości (Polska)
5. 11 listopada 1918r. polska ... niepodległość (odzyskała)
6.
7. Obecnie z okazji 11 listopada w szkołach odbywają się ...(apele)
8.
9.
10
11.Książka ,,pamięć o .... " (wojnie)
12. .... niepodległości (święto)
13.
12 4 12
2009-11-05T17:24:31+01:00
NIEPODLEGłOŚĆ MYŚLE ŻE WYSTARSZY POZDRO~~~~

NIEPODDANIE
PI ŁSUCKI
FEŁDUNEK
PEWNOŚĆ
KOŃ
DRAGONI
WALKA
BOLSZEWICY
FLAGA
STRZAŁ
RADOŚĆ
WOLNOŚĆ
IŚĆ
10 1 10