Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T17:15:59+01:00
W Polsce isteniej system wielopartyjny . W przeciwieństwie do systemu dwupartyjnego charakteryzuje się zdolnością trzech lub więcej partii politycznych do sformowania rządu.
Od kilku lat latach zaznacza się tendencja do powstania systemu dwuipółpartyjnego.
5 5 5
2009-11-05T17:34:07+01:00
Obecny system panujący w Polsce to system wielopartyjny.
3 5 3