Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T16:50:22+01:00
Ciernik opiekuje się nad potomstwem. jako jedyna ryba robi im "gniazda". zjada inne ryby aby nie zagrażały małym
2009-11-05T17:18:34+01:00
Cierniki budują gniazda i opiekują sie jajkami w gnieździe do póki nie pojawią sie młode :D
2009-11-05T21:32:11+01:00
W okresie godowym samiec buduje z roślin wodnych gniazdo, w którym chroni zapłodnione jaja i wykluty z nich narybek.