Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T16:49:01+01:00
H - wysokość
a - podstawa

h = 24
h = ³/₄ a
a = ⁴/₃ h
a = 32

P = ½ah
P = ½ × 24 × 32
P = 384 (cm²) = 3,84(dm²)
6 4 6
2009-11-05T16:51:41+01:00
P=½*a*h ¼*24=6
P=½*a*24 24+6=30
P=½*30*24 a=30
P=15*24
P=360cm²=36dm²

Odp:Pole tróEjkąta wynosi 36dm²
3 2 3
2009-11-05T17:17:00+01:00
H= 24cm h= 3/1a a= 1/1h a= 32cm
P=1/2 *h*a
P=1/2 *24cm *32cm=384cm² =3,84dm²
2 3 2