Podr.56 zad.9
a) Jaka odleglosc w ciagu 1,5 godziny pokonuje samochód jadacy ze srednia predkoscia 55 km/h?
b)Rowerzysta w ciagu 3 godzin przejechal odleglosc 57,6 km.
jaka odleglosc pokonywal przecietnie w ciagu 1 godziny?
c)Z jaka przecietna predkscia musi jechac smochód, aby trase o dlugosci 374 km pokonac w ciagu 5 godzin?

Z góry dzieki.

3

Odpowiedzi

2009-11-05T16:54:05+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T16:59:42+01:00
A więc:
a)
55/2= 27,5+55= 82,5km/1,5h
b)
57,6/3= 19,2km/h
c)
374/5= 74,8km/h
2009-11-05T17:11:52+01:00
A) 55+55÷2=55+27,5=82,5
b)57,6÷3=19,2
c)374÷5=74,8